عطر
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 83
دیروز : 260
افراد آنلاین : 2
همه : 83225
چت باکس

اگر پوستتان چرب است، خوشحال باشيد چون دوام و ماندگاري عطرها بر روي پوستهاي چرب و تيره بيشتر است. اما عطر براي پوستهاي روشن و خشك، در حكم يك مرطوب كننده عمل مي كند و دوام زيادي روي اين پوست ها ندارد.

رابطه ميان عطر و پوست خشك

اگر پوست تان روشن و خشك است و ميخواهيد ماندگاري عطرتان بيشتر شود، بهتر است پيش از استفاده از عطر از لوسيونهاي مرطوب كننده بدون بو استفاده كنيد.

از زمان.هاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها (مانند مچ دست، مچ پا، پشت زانوها، نبض گردن و… ) باعث متصاعد شدن رايحه عطر شده و كلاً خوشايند است اما پزشكان توصيه مي كنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش مي دهد.

لينكهاي مرتبطعطر|ادكلن|خريد عطر


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۶:۲۳ ] [ عطر بازار ]

چه عطري را كجا مصرف كنيم؟

همانطور كه از رنگ سال و رنگ فصل بحث ميشود در بحث عطر ادكلنها هم بايد از عطر ادكلن سال و عطر ادكلن فصل صحبت كنيم. طبيعتاً عطر ادكلنهايي كه بهتر است در روزهاي گرم و آفتابي استفاده شوند، با عطر ادكلنهايي كه مناسب روزهاي سرد زمستانند، يكسان نيستند .

  • از عطر ادكلنهايي كه رايحه سنگيني دارند(مانند بولگاري، اسكادا و ايريا)، ترجيحاً در محافل رسمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در مكانهاي رسمي از رايحه هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد .
  • در ساخت عطر ادكلن تلخ معمولاً از اسانسهايي مانند ريشه درختان و ادويه هاي تند شرقي استفاده مي كنند.عطر ادكلنهاي شيرين و گرم هم عطر ادكلنهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه هاي تابستاني برخوردارند.
  • عطر ادكلن سرد به عطر ادكلني ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القا كند. استشمام اين عطر ادكلنها معمولاً باعث ميشود كه طعم ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را به خاطر بياوريم .
  • عطر ادكلن ترش به عطر ادكلني ميگويند كه طعم مركبات را به خاطر بياوردعطر ادكلنهاي ترش نيز القاكننده حس طراوت و شادماني اند.
  • عطر ادكلنهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز مي شوند لابد ديده ايد كه در باشگاههاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه هاي سرد و ترش مطبوع مي كنندعطر ادكلنهايي با طعم گلهاي وحشي ميتوانند حس صميميت بيشتري به محيط القا كنند .
  • از عطر ادكلنهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحاً در محافل دوستانه و صميمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطر ادكلنهاي سرد و ترش استفاده كنيد .
  • در فصل بهار از عطر ادكلنهاي ملايم استفاده كنيدعطر ادكلنهاي ملايم و بهاري را معمولاً از گلهاي بنفشه، تمشك و مگنوليا مي گيرند.
  • در روزهاي گرم تابستان براي ماندگاري بوي عطر ادكلن بايد به دفعات بيشتري از آن استفاده كنيد با اين حساب، بهتر است كه در فصل گرم از عطري استفاده كنيد كه ماندگاري بيشتري داشته باشد .
  • در فصل گرم استفاده از رايحه هاي خنك و ترش، تلخ و سرد، جنگلي و وحشي بسيار خوشايند است . استفاده از رايحه هاي خنك و ترش در فصل تابستان، سرماي خوشايندي را به شما و اطرافيانتان منتقل ميكند و در نتيحه از حس گرماي محيط مي كاهد تا به يك حس تعادل دمايي برسيد .
  • ماندگاري عطر ادكلنها در هواي سرد بيشتر است. يعني در پاييز و زمستان با توجه به دماي پايين هوا، الكل موجود در عطر ادكلن ديرتر تبخير مي شود. در فصلهاي سرد سال، بهتر است از رايحه هاي سنگين مانند عطر ادكلنهاي شيرين، تند و تلخ استفاده كنيد .

 لينكهاي مرتبطعطر|ادكلن|عطر و ادكلن|عطروادكلن|عطرو ادكلن|عطر وادكلن|خريد عطر|خريد ادكلن|محل مصرف عطر


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۴:۵۹ ] [ عطر بازار ]

نت هاي بويايي به ترتيب زماني كه به مشام ميرسند طبقه بندي ميشوند:

رايحه اوليه يا نت اوليه -top note : رايحه اي كه پس از چند لحظه از استعمال عطر احساس گردد. رايحه اوليه همان احساس اوليه از بوي عطر يا ادكلن است. به همين خاطر در فروش عطر تاثير به سزايي دارد. رايحه اين مرحله تازه و تند ميباشد تركيباتي كه در اين مرحله دخيل هستند داراي بوي تند ميباشد و شديداً فرار و به سرعت تبخير ميشود.

رايحه ثانوي يا نت ثانويه – heart note: زمانيكه رايحه ابتدايي عطر از ميان ميرود رايحه ثانوي آشكار ميگردد. رايحه مياني به عنوان ملايم كننده بوي تند اوليه به كار ميرود و اين مرحله چيزي حدود ۱۰ دقيقه تا ۱ ساعت بعد از استعمال عطر احساس مي گردد.

رايحه پاياني يا نت پاياني – base note : اين گروه معمولاً تثبيت كننده ميباشند و بدنه اصلي عطر را تشكيل ميدهد. رايحه اين مرحله قبل از ۳۰ دقيقه پس از استعمال عطر احساس نخواهد شد.

رايحه يا نت هاي بويايي انواع عطر و ادكلن

رايحه يا نت هاي بويايي انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۳:۴۳ ] [ عطر بازار ]

محصولاتي كه به‌عنوان انواع عطر شناخته مي‌شوند تنها در ميزان غلظت عصاره‌هاي روغني معطر در حلال آن،متفاوت هستند. شدت و ماندگاري عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر تركيبات معطر (اسانس طبيعي / روغن عطر) مورد استفاده در آن مي‌باشد.

هر قدر درصد تركيبات معطر افزايش مي‌يابد، شدت و ماندگاري آن نيز زيادتر مي‌شود.
پودر عطر شامل ۳۱٪ اسانس عطر در پودر تالك آرايشي بدون وجود الكل مي‌باشد.
عصاره عطر يا perfume با غلظتي بين ۱۵-۴۰٪ از مواد معطر غليظ ترين، خالصترين، ماندگارترين و در عين حال گرانترين نوع عطر است.
اسپريت دو پرفيوم يا ESdP شامل ۱۵-۳۰٪ مواد معطره، يك تركيب كه به ندرت بين عصاره عطر و ادو پرفيوم استفاده مي‌شود.
ادو پرفيوم يا EDP با غلظتي در حدود ۱۰-۲۰٪ رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست. اين نوع عطر را با عبارت (millésime) نيز نشان مي‌دهند.
ادو تويلت يا EDT در حدود ۵-۱۵٪ غلظت داشته و بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تمديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود.
• ادوكلن كه با غلظتي در حدود ۳-۸٪ از مواد معطر.
پرفيوم ميست با غلظت ۳-۸٪ مواد معطره در حلال غير الكلي.
اسپلش و افترشيو (EdS) با ۱-۳٪ غلظت مواد معطره.

لينكهاي مرتبط:

انواع عطر

انواع ادكلن

انواع عطر زنانه

انواع عطر مردانه

انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۲:۱۸ ] [ عطر بازار ]

محصولاتي كه به‌عنوان انواع عطر شناخته مي‌شوند تنها در ميزان غلظت عصاره‌هاي روغني معطر در حلال آن،متفاوت هستند. شدت و ماندگاري عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر تركيبات معطر (اسانس طبيعي / روغن عطر) مورد استفاده در آن مي‌باشد.

هر قدر درصد تركيبات معطر افزايش مي‌يابد، شدت و ماندگاري آن نيز زيادتر مي‌شود.
پودر عطر شامل ۳۱٪ اسانس عطر در پودر تالك آرايشي بدون وجود الكل مي‌باشد.
عصاره عطر يا perfume با غلظتي بين ۱۵-۴۰٪ از مواد معطر غليظ ترين، خالصترين، ماندگارترين و در عين حال گرانترين نوع عطر است.
اسپريت دو پرفيوم يا ESdP شامل ۱۵-۳۰٪ مواد معطره، يك تركيب كه به ندرت بين عصاره عطر و ادو پرفيوم استفاده مي‌شود.
ادو پرفيوم يا EDP با غلظتي در حدود ۱۰-۲۰٪ رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست. اين نوع عطر را با عبارت (millésime) نيز نشان مي‌دهند.
ادو تويلت يا EDT در حدود ۵-۱۵٪ غلظت داشته و بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تمديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود.
• ادوكلن كه با غلظتي در حدود ۳-۸٪ از مواد معطر.
پرفيوم ميست با غلظت ۳-۸٪ مواد معطره در حلال غير الكلي.
اسپلش و افترشيو (EdS) با ۱-۳٪ غلظت مواد معطره.

لينكهاي مرتبط:

انواع عطر

انواع ادكلن

انواع عطر زنانه

انواع عطر مردانه

انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۲:۱۸ ] [ عطر بازار ]

تاريخچه استفاده از عطر به ۲۵۰۰ سال قبل و به كشور ايران برمي گردد. ايرانيان قديمي ترين مردماني بودند كه از عطر و اسانسهاي معطر به صورت تجملاتي استفاده ميكردند. ده قرن قبل از ميلاد ايرانيها يكي از اولين تمدهايي بودند كه به تجملات اهميت داده، روزانه با لوسيونهاي معطر خود را شستشو ميدادند و در نوشيدنيهاي خود از اسانسهاي عطردار استفاده مي كردند. اگرچه هيچ مدركي دال بر توليد عطر در امپراتوري پادشاهان ايراني به دست نيامده ولي چيزي كه مسلم است ايرانيها براي اسانسها از همسايگان خود، مبالغ هنگفتي مي پرداختند. ولي اين تمدن هاي روم بودند كه عطرسازي را به هنري واقعي تبديل كردند هنري كه اكنون به يكي از صنعتهاي مطرح دنيا تبديل شده است.

قرنها پيش از اين، عطر به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد. در آن زمان استفاده از اين مواد خوشبو تنها به آيينها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند اما به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان زخمهاي پوستي نيز استفاده شد .

نخستين شكل عطر، بخور بود كه اولين بار در حدود سال۴۰۰۰ پيش در بين النهرين كشف شد.

مواد خوشبوكننده اوليه تنها مخلوطي از ادويه آسياب شده نرم بودند كه با مايع بهم مي چسبيدند. پيشرفت بعدي كشف اين موضوع بود كه اگر ادويه يا گلي در چربي يا روغن خيسانده شود، چربي يا روغن، بخشي از ماده اصلي خوشبوكننده را نگه مي دارد. بدين ترتيب روغنهاي دارويي و مرهمهاي معطر معروف زمان مسيحيت ساخته شد.

بنا به هيروگليفهاي كشف شده، عطر در زندگي مصريان نقش مهمي بازي مي كرد. تا آغاز عصر طلايي مصريان، عطر فقط در مراسم مذهبي براي خدايان يا فراعنه استفاده مي شد. به تدريج صمغها، خوشبوكننده ها و روغنهاي معطر از انحصار روحانيون خارج شد و مردم موظف شدند حداقل هفته اي يك بار از آن استفاده كنند. از آن جايي كه مصريان معتقد بودند كه روح به آسمان ميرود، خويشاوندان مرده، نوعي صمغ قهوه اي رنگ مايل به قرمز يا زرد خوشبو و تلخ و تند همواره كوزه هايي پر از مواد خوشبوكننده در مقبره ها مي گذاشتند.

آب و هواي مناسب مصر، آنان را قادر ساخت از هند ادويه ها و مواد بودار زيادي مانند زنجبيل، فلفل و چوب صندل وارد كنند. آنان هنوز نيز در توليد روغن اسانس عطر كه بخش مهمي از محصولات دنيا را تشكيل ميدهد، جايگاه برجسته اي دارند.

يونانيان و روميان عطر را از مصريان گرفتند. نزد كرتيان نيز محبوبترين گلها سوسن و رز بود. آنان در ساختن روغنهاي گياهي مثل روغن زيتون و روغن بادام سر رشته داشتند، ساخت روغن رازيانه و ريشه زنبق زرد را به اين صنعت افزودند. يونانيان اولين عطر مايع را ساختند. گرچه با عطرهاي امروزي تفاوت داشت. اين عطرها، پودرهاي خوشبويي بودند كه بدون الكل با روغن مخلوط مي شدند. از آن جايي كه يونانيان در مصرف عطر افراط ميكردند، سولون در قرن ششم استفاده از عطر را در قانون ممنوع كرد تا در هزينه هاي وارداتي صرفه جويي شود، اما اين ممنوعيت، چندان نپاييد. تئوفراستوس آتني درباره بوهاي مختلف، روغنها و منشأ گياهي آنها و حتي درباره اثر ادراك ما از بوها نيز تحقيق كرده و به رابطه بين اين ادراكها و قوه چشايي پي برده بود.

ونيز و فلورانس در دوره رنسانس مراكز عطرسازي بودند. كاترين دمديسي بعد از ازدواج با هانري دوم، پادشاه فرانسه، عطرسازش را از ايتاليا با خود برد. آزمايشگاه اين عطرساز با يك راهروي مخفي به آپارتمان كاترين وصل ميشد به اين ترتيب امكان دزديده شدن فرمول عطرهاي او وجود نداشت. در اين دوران فرانسه به امپراتوري عطر تبديل شد و درباريان فرانسه كه عليرغم لباسهاي با شكوه و كلاه گيس هاي پودر زده به نظافت خود اهميت نمي دادند به مصرف كنندگان اصلي عطر تبديل شدند.

در دوران انقلاب فرانسه اين صنعت افول كرد. در اين دوران، عطر جديدي به نام «گيوتين» در بازار عرضه ميشد كه منشأ آن ناشناخته است. اما انقلابيون و مردم عادي از آن استفاده مي كردند. با به قدرت رسيدن ناپلئون، صنعت عطرسازي دوباره شكوفا شد. شهر گراسه فرانسه بزرگترين مركز توليدكننده مواد اوليه عطر از نظر تجارت ياسمن، رز و پرتقال است كه از سال ۱۷۲۴ به اين كار اشتغال دارد . در طول قرن هفدهم، استفاده از بوي خوش و عطر كاملاً در بين مردم رايج شد. دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال ۱۶۵۶ بود كه اولين صنف سازندگان عطر و ادكلن تأسيس شد. استفاده از عطر در كشور فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد . در آن زمان مهاجران ايتاليايي كه در توليد دستكش مهارت داشتند از اسانس گلها براي معطر كردن دستكشهاي چرميشان استفاده مي كردند. اين شهر، داراي آب و هواي بسيار مطلوب، خاكي حاصلخير و كوههايي بلند است كه مانند حصاري دور منطقه را فرا گرفته اند و مكاني ايده آل براي رشد گلهايي مانند رز، ياس و اسطوخودوس مواد اوليه عطرسازي به شمار مي آين


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۰:۱۳ ] [ عطر بازار ]

در شناخت عطرها حرفه اي شويد

امروز متخصصان عطر بازار قصد دارند به شما آموزش دهند تا در شناخت عطرها حرفه اي شويد.هــمان طـور كـه درصد (غلظت) تركيبات معطر (اروماتيك) كاهش مي يابد، شـدت و طول عـمـر عطر نيز كاهش مي يابد. تـركيـب آب و الـكل بعنوان حلال مواد معطر بكار ميرود. در عمل گرماي بدن سبب ميگردد تـا حـلال بـسرعت تـبـخير شده و عـطر بـروي پـوست بـاقـي بـماند تا بتدريج طي چندين ساعت تبخير گردد.

 

عطر

مراحل تبخير عطر

۱– رايحه اوليه:

رايحه اي كه پس از چند دقيقه از استعمال عـطـر احـسـاس مي گردد. رايحه اوليه همان احساس اوليه از بوي عطر مي بـاشد. بـه هـمين خاطر در فروش عطر تاثير بسزايي دارد. رايحه اين مرحله تازه و تند مي بـاشد. تركيـبـاتي كـه در ايـن مـرحله دخيل هستند بوي تند داشته و شديدا فرار ميباشند و بسرعت تبخير ميگردند.

۲– رايحه ثانوي:

رايحه عطرثانوي زمانيـكـه رايـحه ابتدايي از ميان ميرود آشكار ميگردد. رايحه ثانوي بدنه اصلي عطر را تشكيل ميدهد و بعنوان ملايم كنـنـده بوي تند اوليه بكار ميرود. رايحه اين مرحله چيزي حدود ۱۰ دقيقه تا ۱ ساعت بعد از استعمال عطر احساس ميگردد.

۳– رايحه پايه:

رايحه عطر زماني كه رايحه اوليه و ثانويه از ميان مي رونـد. تركيبات اين گروه معمولا ثابت كننده مي بـاشنـد. رايحه اين مرحله قبل از ۳۰ دقيقه از استعمال عطر احساس نخواهد شد.

منابع عطر سازي

گياهان بعنوان منابع روغنهاي اساسي و تركيبات معطر عمده بشمار مي آيند. گياهان ايـن تـركيـبـات را بـخـاطر مـحـافـظت از حيوانات گياه خوار و همچنين جذب حشرات گرده افشان توليد مي كنند.

۱گلها: بزرگترين منبع مواد معطر مي بــاشند كه شامل گل هاي سرخ، مريم، ميخك، ياس و ابريشم هستند.
۲برگها: برگهاي نعناع هندي، بنفشه، رزماري، مركبات، گوجه فرنگي و علف خشك.
۳ريشه و ساقه هاي زيرزميني: ريشه درخت جوز و زنجبيل.
۴دانه ها: دانه هاي گشنيز، زيره، كاكائو، هل و باديان.
۵ميوه ها: ميوه هاي تمشك، توت فرنگي، سيب، مركبات، وانيل، فلفل شيرين.
۶روغن چوب: چوب درختان سرو، عرعر، كاج و صنوبر.
۷پوست درختان: درخت نعناع.
۸رزين(صمغ): رزين بوته كندر، بلسان (درخت گل حنا)، كاج و صنوبر.

منابع حيواني

۱– مشك: از كيسه آهوي آسيايي گرفته ميشود كه مشك سنتزي (مصنوعي) به علت اقتصادي بودن جايگزين مشك طبيعي شده است.
۲– كاستوريوم: كه از كيسه سگ آبي آمريكاي شمالي بدست مي آيد.
۳– عنبر سائل: ماده چربي مانندي كه از نهنگ عنبر بدست مي آيد.
۴– عسل: كه از كندوي زنبور عسل بدست مي آيد.

منابع مصنوعي

مواد معطر ساختگي تركيبات ارگانيكي مي بـاشد كـه از فـراورده هـاي نـفـتـي و يا رزين درخت كاج حاصل ميگردد مانند كومالين و لينالول.

خانواده عطرها:

FRESHLY GREEN: رايحه اي كه شـبيـه عـلف و سبزه و يا برگهاي تازه چيده شده ميباشد، رايحه پر طراوت
ORIENTAL: رايحه كاجي و بلوطي و يا وانيلي، رايحه گرم
SPICY: رايحه گرم و تند
WOODY: رايحه جنگل و چوب خشك تازه قطع شده
FLORAL: رايحه گلها، ملايم و طبيعي
FRUITY: رايحه ميوه ها بجز مركبات مانند: سيب، موز و توت فرنگي
FUNGAL: رايحه قارچ مانند
EARTHY/MOSSY: رايحه زمين جنگل و خاك
CITRUS: رايحه مركبات مانند: نارنج، ليمو ترش و پرتغال
TOBACCO: رايحه تنباكو
SWEET: رايحه شيرين
LIGHT: رايحه ملايم و سبك
HEAVY: رايحه سنگين و گيرا

از ديگر گروه هاي عطرها ميتوان به DEODORANT ها كه براي برطرف كردن بوي بد دهان و ANTIPERSPIRANT ها كه از تعريق بدن جلوگيري ميكنند و AFTERSHAVE كـه پس از اصلاح استفاده ميگردند نام برد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۸:۳۴ ] [ عطر بازار ]

كمپاني عطر و ادكلن آديداس | Adidas اصالتا يك كمپاني  عطر و ادكلن آلماني است . اين توليد كننده ي عطر و ادكلن تا كنون بيش از ۵۴ عدد عطر و ادكلن با برند آديداس | Adidas وارد بازار عطر و ادكلن نموده است . كمپاني آديداس از سال ۱۹۴۹  شروع به كار نموده  و از سال ۱۹۸۵ وارد  بازار عطر و ادكلن شده است . عطر و ادكلن هاي اين كمپاني  اكثرا اسپرت است. ليست عطر و ادكلن هاي اين برند را مي توانيد درپايان توضيحات مشاهده نماييد.

آديداس

آديداس

داستان آديداس به علاقه آدولف به توليد كفش هاي ورزشي بازميگردد، پس از بازگشت از جنگ جهاني اول برادران داسلر شروع به توليد كفش در كنار مغازه خشكشويي مادرشان كردند.

كفش آديداس براي اولين بار در بازي هاي المپيك ۱۹۲۸ مورد استفاده قرار گرفت و براي اولين بار از كفش هاي ورزشي با قابليت “ناوداني ها و خوشه” پرده برداري شد. در رقابت هاي دوي ۸۰۰ متر زنان Lina Radke-Batschauer اولين ورزشكاري بود كه موفق به كسب مدال طلا با اين كفش ها شد.

در سال ۱۹۳۶، بردران داسلر نمونه هايي به بازي هاي المپيك ۱۹۳۶ در برلين فرستادند جايي كه آنها در تلاش براي متقاعد ساختن ورزشكار شهير آمريكايي جسي اونز براي پوشيدن اين كفشها بودند و در اصل اين اولين حمايت ورزشي از يك ورزشكار آفريقايي آمريكايي بود. چهار مدال طلا اونز از المپيك ۱۹۳۶ تا حد زيادي موجب بهبود شهرت شركت شد و ورزشكاران در سراسر دنيا خواهان تهيه يك جفت از كفش هاي برادران داسلر شدند.

افول برادران داسلر پس از جنگ جهاني دوم بود. آدولف و رودولف هريك كارخانه كفش خود را تاسيس و راه خود را جدا ساخنتد. رودولف شركت كفش ورزشي پوما را راه اندازي كرد و داسلر آديداس را به عنوان يك شركت در سال ۱۹۴۹ ثبت كرد.

آرم متمايز سه نوار اين شركت كه بسياري از پوشاك و كالاهاي خود را با آن زينت داده است توسط يك شركت پوشاك فنلاندي به نام Karhu مورد استفاده قرار ميگرفت كه آديداس اين آرم را در سال ۱۹۵۱ خريداري كرده است.

Adidas

Adidas

شهرت آديداس به عنوان يك توليد كننده كفش در طول سالها بعنوان شركتي موثر در پيروزي ورزشكاران و حامي چندين برنده تيم هاي ورزشي در پيروزي هاي قابل توجهي بمانند پيروزي آلمان در جام جهاني ۱۹۵۴ مجارستان بيشتر و بيشتر شد. اين شركت همچنين شروع به توليد كفش هايي نه تنها براي دو و ميداني و فوتبال بلكه تنيس، گلف، چكمه هاي بوكس محمد علي كلي و كفشهايي براي ساير رشته هاي ورزشي نمود. آديداس در سال ۱۹۶۰ شروع به توليد پوشاك ورزشي و توپ فوتبال نمود و در سال ۱۹۶۳ ساير تجهيزات ورزشي را توليد نمود. از سال ۱۹۷۰، توپ هاي رسمي آديداس در تمام رويدادهاي مهم فوتبال جايگاه ويژه اي داشته است.

موسس آديداس در سال ۱۹۷۸ از دنيا رفت اما اين شركت تحت رهبري همسرش Käthe و پسرش هورست ادامه فعاليت داد. هورست به طور غير منتظره در سال ۱۹۸۷ در گذشت. در سال ۱۹۸۹ اين شركت توسط تاجر فرانسوي برنارد Tapie خريداري شد و پس از آن به رابرت لوئيس دريفوس در سال ۱۹۹۳ فروخته شد. تحت رهبري دريفوس، آديداس با گسترش خود نام تجاري Reebok در سال ۲۰۰۶ را عرضه نمود.

امروزه آديداس يك شركت هلدينگ است و شركت توليد لباس ورزشي ريبوك، شركت لوازم گلف تيلورميد و شركت راك پورت زير مجموعه آن به حساب مي‌آيند. آديداس بزرگترين توليد كننده لوازم ورزشي در اروپا و دومين شركت بزرگ توليدي لوازم ورزشي در دنيا به شمار مي‌رود. درآمد آديداس در سال ۲۰۱۱، ۱۱ ميليارد و ۳۸۰ ميليون يورو اعلام شده است.

آديداس با همكاري Coty در سال ۱۹۸۵ خط توليد عطر وادكلن را راه اندازي نمود و آنها به موفقيت خاصي در بازار عطر و ادكلن مردانه دست يافتند وامروزه  عطر و ادكلن و اسپري تحت نام تجاري آديداس در بيش از ۸۲ كشور جهان به بازار عطر و ادكلن عرضه شده است. در طراحي عطر و ادكلن هاي آديداس اغلب از رايحه ها و بطري هاي ورزشي استفاده شده است.

فروشگاه تخصصي عطر و ادكلن عطربازار شما را به خريد عطر و ادكلن هاي برند آديداس | Adidas توصيه ميكند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۷:۰۹ ] [ عطر بازار ]

برند عطر نيش – Niche Perfume برندي است كه به صورت تخصصي به توليد عطر  ميپردازد.

كلمه نيش يا نيچ در لغت به معناي ٓطاقچه است ولي در كسب و كار عبارت نيش و يا بازار نيش به جاويژه بازار ترجمه ميشود و به بخش­ كوچكي از بازار گفته مي شود كه بر روي يك نياز ويژه يا يك كالاي ويژه متمركز شده است .

هدف از بازاريابي جاويژه تمركز كردن بر برآورده كردن يك كالا يا خدمت براي بخش كوچكي از بازار است كه كالاها يا خدمات موجود نتوانسته‌اند نياز آن بخش را به خوبي برآورده سازند . در صنعت عطر اغلب شركتهايي كه اينگونه بازاريابي را انتخاب كرده اند نسبت به خانه هاي مد مانند ديور و شانل توان مالي كمتري داشته و بيشتر اهتمام خود را در افزايش كيفيت رايحه ها و سلايق خاص بكار ميبرند . در بعضي از اين برندها عطار و صاحب شركت يكي هستند ، هرچند در بعضي از آنها طراحي عطر به عطارهاي خارج از شركت سپرده شده است .اين گونه شركتها گاهي كاملا مستقل-indie niche – عمل كرده و تحت سرپرستي هيچ كمپاني مادري -parent company – نيستند.

يكي از تفاوتهاي اصلي روش توليد اين شركتها با غولهاي ديزاينري مانند ديور در اين است كه طراح عطر در اين شركتها كمتر به روندها و نظرسنجيهاي عمومي توجه نشان داده و بيشتر كار توليد عطر را مانند يك اثر هنري بر اساس ذهنيت ، داستان و ايده خودش طراحي و توليد ميكند ، به همين دليل عطرهاي اين خانه ها اغلب خاص پسندتر بوده و كمتر مورد اقبال عمومي قرار مي گيرند . از معروفترين برندهاي عطر نيش اين حوضه ميتوان از موارد زير نام برد:

Xerjoff-زرجف-زرژاف

Byredo-بايردو

Serge Lutens-سرج لوتنس

Frederic Malle-فردريك مال

برند عطر نيش - Niche Perfume

برند عطر نيش – Niche Perfume

بعضي از برندهاي ديزاينر بزرگ جهت رقابت با شركتهايي كه در بازارهاي نيش فعاليت مي كنند خط توليد هاي جداگانه اي تحت عنوان “اختصاصي” و يا “ويژه” راه انداخته اند كه بر روي همين بازارهاي حاشيه اي تمركز مي كنند . از معروفترين اين كارها مي شود موارد زير را نام برد:

·          Private Blend برند Tom Ford

·          La Collection Privée برند Dior

·         les exclsifs de chanel  برند Chanel

برند عطر نيش - Niche Perfume

برند عطر نيش – Niche Perfume

 جرارد كاما – Gerard Camme, President of Atelier Cologne – مدير برند نيش آتليه در چند جمله كوتاه بسيار زيبا تعريف خود را بيان ميكنه:

چيزي متفاوت، چيزي است كه شما در همه جا نمي بينيد، نادر  است. در مقابل يك عطر با توليد انبوه از يك  برند مشهور

توسط احساسات الهام گرفته است.

دست ساز است.

ساخته شده با مواد نادر و كمياب.

به روش غير معمول ساخته شده است.

منحصر به فرد است .

من باور دارم كه عطر شما بيانگر شخصيت شما، دوست داشتنهاي شما و دوست نداشتنهاي شما، احساسات شما، احساسات و نحوه معرفي خودتان به جهان است. شما غير معمول و ويژه  هستيد. آيا تا به حال در مورد آنچه كه عطر شما از شما روايت ميكند انديشيده ايد؟

فروشگاه عطر ليليوم سعي دارد تا به بررسي تك تك عطرهاي نيش بپردازد.

فوشگاه تخصصي عطر ليليوم ارايه كننده عطر و ادكلن اورجينال با ضمانتنامه كتبي.

لينكهاي مفيد:

عطر نيش

ادكلن نيش

خريد عطر نيش

خريد ادكلن نيش

عطر نيش چيست؟

برند عطر نيش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۵:۴۸ ] [ عطر بازار ]

عطر ليليوم پرفيوم – liliome مفتخر است دانشنامه آنلاين عطر  و فروشگاه اينترنتي خود را كه شامل اطلاعات جامع و معتبر دنياي رايحه ها و همچنين ارائه باكيفيت ترين محصولات موجود در بازار جهاني است را به مخاطبان عزيز عرضه نمايدعطر ليليوم سعي دارد تا با معرفي عطرهاي نيش مانند سرج لوتنز – باي ردو – كارنر بارسلونا – مونتال و… و همچنين ادكلنهاي توليد محدود خدمتي ويژه به عاشقان عطر و ادكلن ارايه دهداين مجموعه فروشگاه جديد خود را از بهار سال ۱۳۹۵ افتتاح نمود و قصد دارد تا تجربه ساليان متمادي خود ونيز دانش روز عطر و ادكلن را با شما به اشتراك بگذارد.

عطر ليليوم- ليليوم پرفيوم

عطر ليليوم- ليليوم پرفيوم

اعضاي فروشگاه عطر ليليوم:

مجيد نگهداري – مدير سايت

علي رمضاني – مدير بازرگاني و بازاريابي

ميترا كاووسي- طراح و گرافيست

زهرا كاووسي- پشتيبان سايت

اهداف:

از آنجا كه سنت استفاده از عطر و مواد خشبو در ايران سابقه اي كهن دارد بر آن شديم تا مجموعه اي كاملا تخصصي و متفاوت را براي علاقه مندان فراهم آوريم و خرسنديم به عنوان اولين مجموعه ايراني و خارجي اين امكانات متمايز را در اختيار هموطنان عزيز قرار دهيم.

خدمات:

۱- عرضه كاملترين بانك اطلاعاتي در غالب دانشنامه آنلاين

۲- بهره گيري از مشاوران  در انتخاب عطر  مناسب

۳- ارائه بروزترين اخبار و مقالات تخصصي عطر

۴- فروش ويژه با قابليت اتصال به درگاه اينترنتي. واريز، حساب يا كارت و پرداخت در محل

۵- فروش جديدترين محصولات بازار جهاني با قيمت و كيفيت مناسب

۶- ارسال محصولات به اقصي نقاط ايران

اميد است با همراهي و همدلي شما عزيزان اين مجموعه را بيش از پيش گسترش داده و به زودي خدماتي متمايز را از سوي اين مجموعه نويد مي دهيم.

درپايان از تمامي دوستان، همكاران و عزيزاني كه تمايل به همكاري با اين مجموعه را دارند با آغوش باز استقبال مي نمائيم و پذيرايشان هستيم تا از دانش- پيشنهادات و انتقاداتشان در جهت بهبود اين فضا نهايت استفاده را ببريم.

فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن ليليوم اوقات خوشي را براي شما آرزومند است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۳:۲۴ ] [ عطر بازار ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب