عطر
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 115
دیروز : 150
افراد آنلاین : 2
همه : 50337
چت باکس

نت هاي بويايي به ترتيب زماني كه به مشام ميرسند طبقه بندي ميشوند:

رايحه اوليه يا نت اوليه -top note : رايحه اي كه پس از چند لحظه از استعمال عطر احساس گردد. رايحه اوليه همان احساس اوليه از بوي عطر يا ادكلن است. به همين خاطر در فروش عطر تاثير به سزايي دارد. رايحه اين مرحله تازه و تند ميباشد تركيباتي كه در اين مرحله دخيل هستند داراي بوي تند ميباشد و شديداً فرار و به سرعت تبخير ميشود.

رايحه ثانوي يا نت ثانويه – heart note: زمانيكه رايحه ابتدايي عطر از ميان ميرود رايحه ثانوي آشكار ميگردد. رايحه مياني به عنوان ملايم كننده بوي تند اوليه به كار ميرود و اين مرحله چيزي حدود ۱۰ دقيقه تا ۱ ساعت بعد از استعمال عطر احساس مي گردد.

رايحه پاياني يا نت پاياني – base note : اين گروه معمولاً تثبيت كننده ميباشند و بدنه اصلي عطر را تشكيل ميدهد. رايحه اين مرحله قبل از ۳۰ دقيقه پس از استعمال عطر احساس نخواهد شد.

رايحه يا نت هاي بويايي انواع عطر و ادكلن

رايحه يا نت هاي بويايي انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۳:۴۳ ] [ عطر بازار ]

محصولاتي كه به‌عنوان انواع عطر شناخته مي‌شوند تنها در ميزان غلظت عصاره‌هاي روغني معطر در حلال آن،متفاوت هستند. شدت و ماندگاري عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر تركيبات معطر (اسانس طبيعي / روغن عطر) مورد استفاده در آن مي‌باشد.

هر قدر درصد تركيبات معطر افزايش مي‌يابد، شدت و ماندگاري آن نيز زيادتر مي‌شود.
پودر عطر شامل ۳۱٪ اسانس عطر در پودر تالك آرايشي بدون وجود الكل مي‌باشد.
عصاره عطر يا perfume با غلظتي بين ۱۵-۴۰٪ از مواد معطر غليظ ترين، خالصترين، ماندگارترين و در عين حال گرانترين نوع عطر است.
اسپريت دو پرفيوم يا ESdP شامل ۱۵-۳۰٪ مواد معطره، يك تركيب كه به ندرت بين عصاره عطر و ادو پرفيوم استفاده مي‌شود.
ادو پرفيوم يا EDP با غلظتي در حدود ۱۰-۲۰٪ رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست. اين نوع عطر را با عبارت (millésime) نيز نشان مي‌دهند.
ادو تويلت يا EDT در حدود ۵-۱۵٪ غلظت داشته و بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تمديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود.
• ادوكلن كه با غلظتي در حدود ۳-۸٪ از مواد معطر.
پرفيوم ميست با غلظت ۳-۸٪ مواد معطره در حلال غير الكلي.
اسپلش و افترشيو (EdS) با ۱-۳٪ غلظت مواد معطره.

لينكهاي مرتبط:

انواع عطر

انواع ادكلن

انواع عطر زنانه

انواع عطر مردانه

انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۲:۱۸ ] [ عطر بازار ]

محصولاتي كه به‌عنوان انواع عطر شناخته مي‌شوند تنها در ميزان غلظت عصاره‌هاي روغني معطر در حلال آن،متفاوت هستند. شدت و ماندگاري عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر تركيبات معطر (اسانس طبيعي / روغن عطر) مورد استفاده در آن مي‌باشد.

هر قدر درصد تركيبات معطر افزايش مي‌يابد، شدت و ماندگاري آن نيز زيادتر مي‌شود.
پودر عطر شامل ۳۱٪ اسانس عطر در پودر تالك آرايشي بدون وجود الكل مي‌باشد.
عصاره عطر يا perfume با غلظتي بين ۱۵-۴۰٪ از مواد معطر غليظ ترين، خالصترين، ماندگارترين و در عين حال گرانترين نوع عطر است.
اسپريت دو پرفيوم يا ESdP شامل ۱۵-۳۰٪ مواد معطره، يك تركيب كه به ندرت بين عصاره عطر و ادو پرفيوم استفاده مي‌شود.
ادو پرفيوم يا EDP با غلظتي در حدود ۱۰-۲۰٪ رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست. اين نوع عطر را با عبارت (millésime) نيز نشان مي‌دهند.
ادو تويلت يا EDT در حدود ۵-۱۵٪ غلظت داشته و بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تمديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود.
• ادوكلن كه با غلظتي در حدود ۳-۸٪ از مواد معطر.
پرفيوم ميست با غلظت ۳-۸٪ مواد معطره در حلال غير الكلي.
اسپلش و افترشيو (EdS) با ۱-۳٪ غلظت مواد معطره.

لينكهاي مرتبط:

انواع عطر

انواع ادكلن

انواع عطر زنانه

انواع عطر مردانه

انواع عطر و ادكلن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۲:۱۸ ] [ عطر بازار ]

تاريخچه استفاده از عطر به ۲۵۰۰ سال قبل و به كشور ايران برمي گردد. ايرانيان قديمي ترين مردماني بودند كه از عطر و اسانسهاي معطر به صورت تجملاتي استفاده ميكردند. ده قرن قبل از ميلاد ايرانيها يكي از اولين تمدهايي بودند كه به تجملات اهميت داده، روزانه با لوسيونهاي معطر خود را شستشو ميدادند و در نوشيدنيهاي خود از اسانسهاي عطردار استفاده مي كردند. اگرچه هيچ مدركي دال بر توليد عطر در امپراتوري پادشاهان ايراني به دست نيامده ولي چيزي كه مسلم است ايرانيها براي اسانسها از همسايگان خود، مبالغ هنگفتي مي پرداختند. ولي اين تمدن هاي روم بودند كه عطرسازي را به هنري واقعي تبديل كردند هنري كه اكنون به يكي از صنعتهاي مطرح دنيا تبديل شده است.

قرنها پيش از اين، عطر به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد. در آن زمان استفاده از اين مواد خوشبو تنها به آيينها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند اما به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان زخمهاي پوستي نيز استفاده شد .

نخستين شكل عطر، بخور بود كه اولين بار در حدود سال۴۰۰۰ پيش در بين النهرين كشف شد.

مواد خوشبوكننده اوليه تنها مخلوطي از ادويه آسياب شده نرم بودند كه با مايع بهم مي چسبيدند. پيشرفت بعدي كشف اين موضوع بود كه اگر ادويه يا گلي در چربي يا روغن خيسانده شود، چربي يا روغن، بخشي از ماده اصلي خوشبوكننده را نگه مي دارد. بدين ترتيب روغنهاي دارويي و مرهمهاي معطر معروف زمان مسيحيت ساخته شد.

بنا به هيروگليفهاي كشف شده، عطر در زندگي مصريان نقش مهمي بازي مي كرد. تا آغاز عصر طلايي مصريان، عطر فقط در مراسم مذهبي براي خدايان يا فراعنه استفاده مي شد. به تدريج صمغها، خوشبوكننده ها و روغنهاي معطر از انحصار روحانيون خارج شد و مردم موظف شدند حداقل هفته اي يك بار از آن استفاده كنند. از آن جايي كه مصريان معتقد بودند كه روح به آسمان ميرود، خويشاوندان مرده، نوعي صمغ قهوه اي رنگ مايل به قرمز يا زرد خوشبو و تلخ و تند همواره كوزه هايي پر از مواد خوشبوكننده در مقبره ها مي گذاشتند.

آب و هواي مناسب مصر، آنان را قادر ساخت از هند ادويه ها و مواد بودار زيادي مانند زنجبيل، فلفل و چوب صندل وارد كنند. آنان هنوز نيز در توليد روغن اسانس عطر كه بخش مهمي از محصولات دنيا را تشكيل ميدهد، جايگاه برجسته اي دارند.

يونانيان و روميان عطر را از مصريان گرفتند. نزد كرتيان نيز محبوبترين گلها سوسن و رز بود. آنان در ساختن روغنهاي گياهي مثل روغن زيتون و روغن بادام سر رشته داشتند، ساخت روغن رازيانه و ريشه زنبق زرد را به اين صنعت افزودند. يونانيان اولين عطر مايع را ساختند. گرچه با عطرهاي امروزي تفاوت داشت. اين عطرها، پودرهاي خوشبويي بودند كه بدون الكل با روغن مخلوط مي شدند. از آن جايي كه يونانيان در مصرف عطر افراط ميكردند، سولون در قرن ششم استفاده از عطر را در قانون ممنوع كرد تا در هزينه هاي وارداتي صرفه جويي شود، اما اين ممنوعيت، چندان نپاييد. تئوفراستوس آتني درباره بوهاي مختلف، روغنها و منشأ گياهي آنها و حتي درباره اثر ادراك ما از بوها نيز تحقيق كرده و به رابطه بين اين ادراكها و قوه چشايي پي برده بود.

ونيز و فلورانس در دوره رنسانس مراكز عطرسازي بودند. كاترين دمديسي بعد از ازدواج با هانري دوم، پادشاه فرانسه، عطرسازش را از ايتاليا با خود برد. آزمايشگاه اين عطرساز با يك راهروي مخفي به آپارتمان كاترين وصل ميشد به اين ترتيب امكان دزديده شدن فرمول عطرهاي او وجود نداشت. در اين دوران فرانسه به امپراتوري عطر تبديل شد و درباريان فرانسه كه عليرغم لباسهاي با شكوه و كلاه گيس هاي پودر زده به نظافت خود اهميت نمي دادند به مصرف كنندگان اصلي عطر تبديل شدند.

در دوران انقلاب فرانسه اين صنعت افول كرد. در اين دوران، عطر جديدي به نام «گيوتين» در بازار عرضه ميشد كه منشأ آن ناشناخته است. اما انقلابيون و مردم عادي از آن استفاده مي كردند. با به قدرت رسيدن ناپلئون، صنعت عطرسازي دوباره شكوفا شد. شهر گراسه فرانسه بزرگترين مركز توليدكننده مواد اوليه عطر از نظر تجارت ياسمن، رز و پرتقال است كه از سال ۱۷۲۴ به اين كار اشتغال دارد . در طول قرن هفدهم، استفاده از بوي خوش و عطر كاملاً در بين مردم رايج شد. دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال ۱۶۵۶ بود كه اولين صنف سازندگان عطر و ادكلن تأسيس شد. استفاده از عطر در كشور فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد . در آن زمان مهاجران ايتاليايي كه در توليد دستكش مهارت داشتند از اسانس گلها براي معطر كردن دستكشهاي چرميشان استفاده مي كردند. اين شهر، داراي آب و هواي بسيار مطلوب، خاكي حاصلخير و كوههايي بلند است كه مانند حصاري دور منطقه را فرا گرفته اند و مكاني ايده آل براي رشد گلهايي مانند رز، ياس و اسطوخودوس مواد اوليه عطرسازي به شمار مي آين


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۰:۱۳ ] [ عطر بازار ]

در شناخت عطرها حرفه اي شويد

امروز متخصصان عطر بازار قصد دارند به شما آموزش دهند تا در شناخت عطرها حرفه اي شويد.هــمان طـور كـه درصد (غلظت) تركيبات معطر (اروماتيك) كاهش مي يابد، شـدت و طول عـمـر عطر نيز كاهش مي يابد. تـركيـب آب و الـكل بعنوان حلال مواد معطر بكار ميرود. در عمل گرماي بدن سبب ميگردد تـا حـلال بـسرعت تـبـخير شده و عـطر بـروي پـوست بـاقـي بـماند تا بتدريج طي چندين ساعت تبخير گردد.

 

عطر

مراحل تبخير عطر

۱– رايحه اوليه:

رايحه اي كه پس از چند دقيقه از استعمال عـطـر احـسـاس مي گردد. رايحه اوليه همان احساس اوليه از بوي عطر مي بـاشد. بـه هـمين خاطر در فروش عطر تاثير بسزايي دارد. رايحه اين مرحله تازه و تند مي بـاشد. تركيـبـاتي كـه در ايـن مـرحله دخيل هستند بوي تند داشته و شديدا فرار ميباشند و بسرعت تبخير ميگردند.

۲– رايحه ثانوي:

رايحه عطرثانوي زمانيـكـه رايـحه ابتدايي از ميان ميرود آشكار ميگردد. رايحه ثانوي بدنه اصلي عطر را تشكيل ميدهد و بعنوان ملايم كنـنـده بوي تند اوليه بكار ميرود. رايحه اين مرحله چيزي حدود ۱۰ دقيقه تا ۱ ساعت بعد از استعمال عطر احساس ميگردد.

۳– رايحه پايه:

رايحه عطر زماني كه رايحه اوليه و ثانويه از ميان مي رونـد. تركيبات اين گروه معمولا ثابت كننده مي بـاشنـد. رايحه اين مرحله قبل از ۳۰ دقيقه از استعمال عطر احساس نخواهد شد.

منابع عطر سازي

گياهان بعنوان منابع روغنهاي اساسي و تركيبات معطر عمده بشمار مي آيند. گياهان ايـن تـركيـبـات را بـخـاطر مـحـافـظت از حيوانات گياه خوار و همچنين جذب حشرات گرده افشان توليد مي كنند.

۱گلها: بزرگترين منبع مواد معطر مي بــاشند كه شامل گل هاي سرخ، مريم، ميخك، ياس و ابريشم هستند.
۲برگها: برگهاي نعناع هندي، بنفشه، رزماري، مركبات، گوجه فرنگي و علف خشك.
۳ريشه و ساقه هاي زيرزميني: ريشه درخت جوز و زنجبيل.
۴دانه ها: دانه هاي گشنيز، زيره، كاكائو، هل و باديان.
۵ميوه ها: ميوه هاي تمشك، توت فرنگي، سيب، مركبات، وانيل، فلفل شيرين.
۶روغن چوب: چوب درختان سرو، عرعر، كاج و صنوبر.
۷پوست درختان: درخت نعناع.
۸رزين(صمغ): رزين بوته كندر، بلسان (درخت گل حنا)، كاج و صنوبر.

منابع حيواني

۱– مشك: از كيسه آهوي آسيايي گرفته ميشود كه مشك سنتزي (مصنوعي) به علت اقتصادي بودن جايگزين مشك طبيعي شده است.
۲– كاستوريوم: كه از كيسه سگ آبي آمريكاي شمالي بدست مي آيد.
۳– عنبر سائل: ماده چربي مانندي كه از نهنگ عنبر بدست مي آيد.
۴– عسل: كه از كندوي زنبور عسل بدست مي آيد.

منابع مصنوعي

مواد معطر ساختگي تركيبات ارگانيكي مي بـاشد كـه از فـراورده هـاي نـفـتـي و يا رزين درخت كاج حاصل ميگردد مانند كومالين و لينالول.

خانواده عطرها:

FRESHLY GREEN: رايحه اي كه شـبيـه عـلف و سبزه و يا برگهاي تازه چيده شده ميباشد، رايحه پر طراوت
ORIENTAL: رايحه كاجي و بلوطي و يا وانيلي، رايحه گرم
SPICY: رايحه گرم و تند
WOODY: رايحه جنگل و چوب خشك تازه قطع شده
FLORAL: رايحه گلها، ملايم و طبيعي
FRUITY: رايحه ميوه ها بجز مركبات مانند: سيب، موز و توت فرنگي
FUNGAL: رايحه قارچ مانند
EARTHY/MOSSY: رايحه زمين جنگل و خاك
CITRUS: رايحه مركبات مانند: نارنج، ليمو ترش و پرتغال
TOBACCO: رايحه تنباكو
SWEET: رايحه شيرين
LIGHT: رايحه ملايم و سبك
HEAVY: رايحه سنگين و گيرا

از ديگر گروه هاي عطرها ميتوان به DEODORANT ها كه براي برطرف كردن بوي بد دهان و ANTIPERSPIRANT ها كه از تعريق بدن جلوگيري ميكنند و AFTERSHAVE كـه پس از اصلاح استفاده ميگردند نام برد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۸:۳۴ ] [ عطر بازار ]

كمپاني عطر و ادكلن آديداس | Adidas اصالتا يك كمپاني  عطر و ادكلن آلماني است . اين توليد كننده ي عطر و ادكلن تا كنون بيش از ۵۴ عدد عطر و ادكلن با برند آديداس | Adidas وارد بازار عطر و ادكلن نموده است . كمپاني آديداس از سال ۱۹۴۹  شروع به كار نموده  و از سال ۱۹۸۵ وارد  بازار عطر و ادكلن شده است . عطر و ادكلن هاي اين كمپاني  اكثرا اسپرت است. ليست عطر و ادكلن هاي اين برند را مي توانيد درپايان توضيحات مشاهده نماييد.

آديداس

آديداس

داستان آديداس به علاقه آدولف به توليد كفش هاي ورزشي بازميگردد، پس از بازگشت از جنگ جهاني اول برادران داسلر شروع به توليد كفش در كنار مغازه خشكشويي مادرشان كردند.

كفش آديداس براي اولين بار در بازي هاي المپيك ۱۹۲۸ مورد استفاده قرار گرفت و براي اولين بار از كفش هاي ورزشي با قابليت “ناوداني ها و خوشه” پرده برداري شد. در رقابت هاي دوي ۸۰۰ متر زنان Lina Radke-Batschauer اولين ورزشكاري بود كه موفق به كسب مدال طلا با اين كفش ها شد.

در سال ۱۹۳۶، بردران داسلر نمونه هايي به بازي هاي المپيك ۱۹۳۶ در برلين فرستادند جايي كه آنها در تلاش براي متقاعد ساختن ورزشكار شهير آمريكايي جسي اونز براي پوشيدن اين كفشها بودند و در اصل اين اولين حمايت ورزشي از يك ورزشكار آفريقايي آمريكايي بود. چهار مدال طلا اونز از المپيك ۱۹۳۶ تا حد زيادي موجب بهبود شهرت شركت شد و ورزشكاران در سراسر دنيا خواهان تهيه يك جفت از كفش هاي برادران داسلر شدند.

افول برادران داسلر پس از جنگ جهاني دوم بود. آدولف و رودولف هريك كارخانه كفش خود را تاسيس و راه خود را جدا ساخنتد. رودولف شركت كفش ورزشي پوما را راه اندازي كرد و داسلر آديداس را به عنوان يك شركت در سال ۱۹۴۹ ثبت كرد.

آرم متمايز سه نوار اين شركت كه بسياري از پوشاك و كالاهاي خود را با آن زينت داده است توسط يك شركت پوشاك فنلاندي به نام Karhu مورد استفاده قرار ميگرفت كه آديداس اين آرم را در سال ۱۹۵۱ خريداري كرده است.

Adidas

Adidas

شهرت آديداس به عنوان يك توليد كننده كفش در طول سالها بعنوان شركتي موثر در پيروزي ورزشكاران و حامي چندين برنده تيم هاي ورزشي در پيروزي هاي قابل توجهي بمانند پيروزي آلمان در جام جهاني ۱۹۵۴ مجارستان بيشتر و بيشتر شد. اين شركت همچنين شروع به توليد كفش هايي نه تنها براي دو و ميداني و فوتبال بلكه تنيس، گلف، چكمه هاي بوكس محمد علي كلي و كفشهايي براي ساير رشته هاي ورزشي نمود. آديداس در سال ۱۹۶۰ شروع به توليد پوشاك ورزشي و توپ فوتبال نمود و در سال ۱۹۶۳ ساير تجهيزات ورزشي را توليد نمود. از سال ۱۹۷۰، توپ هاي رسمي آديداس در تمام رويدادهاي مهم فوتبال جايگاه ويژه اي داشته است.

موسس آديداس در سال ۱۹۷۸ از دنيا رفت اما اين شركت تحت رهبري همسرش Käthe و پسرش هورست ادامه فعاليت داد. هورست به طور غير منتظره در سال ۱۹۸۷ در گذشت. در سال ۱۹۸۹ اين شركت توسط تاجر فرانسوي برنارد Tapie خريداري شد و پس از آن به رابرت لوئيس دريفوس در سال ۱۹۹۳ فروخته شد. تحت رهبري دريفوس، آديداس با گسترش خود نام تجاري Reebok در سال ۲۰۰۶ را عرضه نمود.

امروزه آديداس يك شركت هلدينگ است و شركت توليد لباس ورزشي ريبوك، شركت لوازم گلف تيلورميد و شركت راك پورت زير مجموعه آن به حساب مي‌آيند. آديداس بزرگترين توليد كننده لوازم ورزشي در اروپا و دومين شركت بزرگ توليدي لوازم ورزشي در دنيا به شمار مي‌رود. درآمد آديداس در سال ۲۰۱۱، ۱۱ ميليارد و ۳۸۰ ميليون يورو اعلام شده است.

آديداس با همكاري Coty در سال ۱۹۸۵ خط توليد عطر وادكلن را راه اندازي نمود و آنها به موفقيت خاصي در بازار عطر و ادكلن مردانه دست يافتند وامروزه  عطر و ادكلن و اسپري تحت نام تجاري آديداس در بيش از ۸۲ كشور جهان به بازار عطر و ادكلن عرضه شده است. در طراحي عطر و ادكلن هاي آديداس اغلب از رايحه ها و بطري هاي ورزشي استفاده شده است.

فروشگاه تخصصي عطر و ادكلن عطربازار شما را به خريد عطر و ادكلن هاي برند آديداس | Adidas توصيه ميكند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۷:۰۹ ] [ عطر بازار ]

برند عطر نيش – Niche Perfume برندي است كه به صورت تخصصي به توليد عطر  ميپردازد.

كلمه نيش يا نيچ در لغت به معناي ٓطاقچه است ولي در كسب و كار عبارت نيش و يا بازار نيش به جاويژه بازار ترجمه ميشود و به بخش­ كوچكي از بازار گفته مي شود كه بر روي يك نياز ويژه يا يك كالاي ويژه متمركز شده است .

هدف از بازاريابي جاويژه تمركز كردن بر برآورده كردن يك كالا يا خدمت براي بخش كوچكي از بازار است كه كالاها يا خدمات موجود نتوانسته‌اند نياز آن بخش را به خوبي برآورده سازند . در صنعت عطر اغلب شركتهايي كه اينگونه بازاريابي را انتخاب كرده اند نسبت به خانه هاي مد مانند ديور و شانل توان مالي كمتري داشته و بيشتر اهتمام خود را در افزايش كيفيت رايحه ها و سلايق خاص بكار ميبرند . در بعضي از اين برندها عطار و صاحب شركت يكي هستند ، هرچند در بعضي از آنها طراحي عطر به عطارهاي خارج از شركت سپرده شده است .اين گونه شركتها گاهي كاملا مستقل-indie niche – عمل كرده و تحت سرپرستي هيچ كمپاني مادري -parent company – نيستند.

يكي از تفاوتهاي اصلي روش توليد اين شركتها با غولهاي ديزاينري مانند ديور در اين است كه طراح عطر در اين شركتها كمتر به روندها و نظرسنجيهاي عمومي توجه نشان داده و بيشتر كار توليد عطر را مانند يك اثر هنري بر اساس ذهنيت ، داستان و ايده خودش طراحي و توليد ميكند ، به همين دليل عطرهاي اين خانه ها اغلب خاص پسندتر بوده و كمتر مورد اقبال عمومي قرار مي گيرند . از معروفترين برندهاي عطر نيش اين حوضه ميتوان از موارد زير نام برد:

Xerjoff-زرجف-زرژاف

Byredo-بايردو

Serge Lutens-سرج لوتنس

Frederic Malle-فردريك مال

برند عطر نيش - Niche Perfume

برند عطر نيش – Niche Perfume

بعضي از برندهاي ديزاينر بزرگ جهت رقابت با شركتهايي كه در بازارهاي نيش فعاليت مي كنند خط توليد هاي جداگانه اي تحت عنوان “اختصاصي” و يا “ويژه” راه انداخته اند كه بر روي همين بازارهاي حاشيه اي تمركز مي كنند . از معروفترين اين كارها مي شود موارد زير را نام برد:

·          Private Blend برند Tom Ford

·          La Collection Privée برند Dior

·         les exclsifs de chanel  برند Chanel

برند عطر نيش - Niche Perfume

برند عطر نيش – Niche Perfume

 جرارد كاما – Gerard Camme, President of Atelier Cologne – مدير برند نيش آتليه در چند جمله كوتاه بسيار زيبا تعريف خود را بيان ميكنه:

چيزي متفاوت، چيزي است كه شما در همه جا نمي بينيد، نادر  است. در مقابل يك عطر با توليد انبوه از يك  برند مشهور

توسط احساسات الهام گرفته است.

دست ساز است.

ساخته شده با مواد نادر و كمياب.

به روش غير معمول ساخته شده است.

منحصر به فرد است .

من باور دارم كه عطر شما بيانگر شخصيت شما، دوست داشتنهاي شما و دوست نداشتنهاي شما، احساسات شما، احساسات و نحوه معرفي خودتان به جهان است. شما غير معمول و ويژه  هستيد. آيا تا به حال در مورد آنچه كه عطر شما از شما روايت ميكند انديشيده ايد؟

فروشگاه عطر ليليوم سعي دارد تا به بررسي تك تك عطرهاي نيش بپردازد.

فوشگاه تخصصي عطر ليليوم ارايه كننده عطر و ادكلن اورجينال با ضمانتنامه كتبي.

لينكهاي مفيد:

عطر نيش

ادكلن نيش

خريد عطر نيش

خريد ادكلن نيش

عطر نيش چيست؟

برند عطر نيش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۵:۴۸ ] [ عطر بازار ]

عطر ليليوم پرفيوم – liliome مفتخر است دانشنامه آنلاين عطر  و فروشگاه اينترنتي خود را كه شامل اطلاعات جامع و معتبر دنياي رايحه ها و همچنين ارائه باكيفيت ترين محصولات موجود در بازار جهاني است را به مخاطبان عزيز عرضه نمايدعطر ليليوم سعي دارد تا با معرفي عطرهاي نيش مانند سرج لوتنز – باي ردو – كارنر بارسلونا – مونتال و… و همچنين ادكلنهاي توليد محدود خدمتي ويژه به عاشقان عطر و ادكلن ارايه دهداين مجموعه فروشگاه جديد خود را از بهار سال ۱۳۹۵ افتتاح نمود و قصد دارد تا تجربه ساليان متمادي خود ونيز دانش روز عطر و ادكلن را با شما به اشتراك بگذارد.

عطر ليليوم- ليليوم پرفيوم

عطر ليليوم- ليليوم پرفيوم

اعضاي فروشگاه عطر ليليوم:

مجيد نگهداري – مدير سايت

علي رمضاني – مدير بازرگاني و بازاريابي

ميترا كاووسي- طراح و گرافيست

زهرا كاووسي- پشتيبان سايت

اهداف:

از آنجا كه سنت استفاده از عطر و مواد خشبو در ايران سابقه اي كهن دارد بر آن شديم تا مجموعه اي كاملا تخصصي و متفاوت را براي علاقه مندان فراهم آوريم و خرسنديم به عنوان اولين مجموعه ايراني و خارجي اين امكانات متمايز را در اختيار هموطنان عزيز قرار دهيم.

خدمات:

۱- عرضه كاملترين بانك اطلاعاتي در غالب دانشنامه آنلاين

۲- بهره گيري از مشاوران  در انتخاب عطر  مناسب

۳- ارائه بروزترين اخبار و مقالات تخصصي عطر

۴- فروش ويژه با قابليت اتصال به درگاه اينترنتي. واريز، حساب يا كارت و پرداخت در محل

۵- فروش جديدترين محصولات بازار جهاني با قيمت و كيفيت مناسب

۶- ارسال محصولات به اقصي نقاط ايران

اميد است با همراهي و همدلي شما عزيزان اين مجموعه را بيش از پيش گسترش داده و به زودي خدماتي متمايز را از سوي اين مجموعه نويد مي دهيم.

درپايان از تمامي دوستان، همكاران و عزيزاني كه تمايل به همكاري با اين مجموعه را دارند با آغوش باز استقبال مي نمائيم و پذيرايشان هستيم تا از دانش- پيشنهادات و انتقاداتشان در جهت بهبود اين فضا نهايت استفاده را ببريم.

فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن ليليوم اوقات خوشي را براي شما آرزومند است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۳:۲۴ ] [ عطر بازار ]

ليليوم همان سوسن است. گياهي از ايران زمين.

ليليوم (سوسن) يكي از زيباترين گلهايي است كه امروزه طرفداران بيشماري را بخصوص به شكل شاخه گل بريده به خود اختصاص داده است. زيبايي شكل خاص و طيف رنگي گلبرگهاي آن به همراه ماندگاري نسبتا قابل توجه گل شاخه بريده آن، از دلايل معروفيت اين گياه است. اگرچه درمناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري اين گياه را مي‌توان در فضاي باغ و باغچه كشت كرد اما در مناطق سردتر علاوه بر فضاهايي همانند گلخانه‌ها، از گلدان نيز مي‌توان استفاده كرد و اين گياه را به عنوان گياهي گلداني تحت كشت و پرورش قرار داد.

سوسن (نام علمي: Lilium) نوعي گل مي‌باشد كه به طور معمول به وسيله پيازش تكثير مي‌گردد. سوسن داراي تقريباً ۱۵۰۰ گونه‌است كه در حدود ۶۰ جنس جاي دارند . پراكندگي اين گياه به صورتي است كه در نواحي مختلف كره زمين مخصوصاً در آفريقاي جنوبي و مناطق بين استوائي آمريكا يافت مي‌شوند. نوعي از اين گل به نام سوسن چلچراغ (نام علمي: Lilium ledebourii) تنها در داماش استان گيلان و لنكران جمهوري آذربايجان مي‌رويد.

سوسن چهلچراغ - ليليوم

سوسن چهلچراغ – ليليوم

اينها گياهاني گلدار و پيازدار هستند كه  اغلب گونه‌هاي‌هاي آن بومي نيمكره شمالي زمين مي‌باشند. ارتفاع اين گياهان چند ساله بين ۶۰ الي ۱۸۰ سانتيمتر است و پيازهايي با پوشش و يا بدون پوشش دارند(منظور از پوشش غشاء نازكي است كه پياز را در برگرفته و تا حدي وظيفه محافظت از پياز را به عهده دارد.

فروشگاه عطر و ادكلن ليليوم نيز نماد خود را گل ليلي قرار داده و كوشش ميكند تا بهترينها را عرضه كند.

عطر ليليوم -ليليوم پرفيوم

عطر ليليوم -ليليوم پرفيوم


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۲:۲۳ ] [ عطر بازار ]

عطرافشان – عطر افشان – اسپري عطر – perfume atomizer: اسپري عطر  ابزار مورد استفاده براي تبديل عطر مايع  به قطرات ريز است كه مي تواند به مناطق مختلف بدن اعمال مي شود. بر خلاف برخي از بطري هاي اسپري و دستگاه هايي كه يك جريان مايع منتشر مي كنند،عطر افشان يك اسپري خوب ايجاد كرده و براي عطر كه فقط بايد در مقادير كم استفاده مي شود ايده آل است. آنها همچنين اتلاف را كاهش ميدهد و اجازه نمي دهد محصول  به مانند يك جريان مايع خارج شده  و تلف شود. بسياري از عطر و كلن با عطرپاش آمده است، در حالي كه ديگران ممكن است به خريد جداگانه از يك عطرپاش اقدام كنند.

عطرافشان - عطر افشان - اسپري عطر - perfume atomizer

عطرافشان – عطر افشان – اسپري عطر – perfume atomizer

دستگاه عطرافشان  معمولا  يك بطري حاوي يك لوله است كه به يك نازل  شده است. با فشار دادن نازل  فشار و جريان هوا اجازه مي دهد تا ذرات كوچك، خوب منتشر شوند.  عطر افشان در انواع اشكال، رنگ ها و اندازه هاي مختلف وجود دارد اما همه  به نازل وصل  است كه مسئول  اسپري است. معمولا نازل به وسيله يك درپوش يا كپ پوشانده ميشود تا  از اسپري ناخواسته  عطر يا ادكلن جلوگيري شود.

عطرافشان - عطر افشان - اسپري عطر - perfume atomizer

عطرافشان – عطر افشان – اسپري عطر – perfume atomizer

بسياري از  عطر ها بسيار غليظ هستند و بايد در حد اعتدال استفاده  شودعطرافشان يك وسيله ايده آل براي عطر قوي است زيرا تنها اجازه مي دهد تا به مقدار كنترل شده از مايع از نازل خارج شود. استفاده از اين دستگاه باعث ميشود كه  افراد بيش از مقدار دلخواه از عطر خود استفاده نكنند و از اتلاف عطر جلوگيري ميشود و اگر به اندازه كافي اسپري نشده بود دوباره نازل را فشار دهند.

انواع عطرافشان را ميتوانيد در عكسها مشاهده كنيد.

نكته: از اسپري عطر به نقاط حساس بدن بپرهيزيد.

عطر ليليوم ارايه كننده برترين عطرها در ايران

جديد ترين مطالب را در ليليوم بيابيد.

لينك هاي مفيد:

عطرافشان

عطر افشان

سايت عطرافشان


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۰:۴۳ ] [ عطر بازار ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ][ ۱۴۷ ][ ۱۴۸ ][ ۱۴۹ ][ ۱۵۰ ][ ۱۵۱ ][ ۱۵۲ ][ ۱۵۳ ][ ۱۵۴ ][ ۱۵۵ ][ ۱۵۶ ][ ۱۵۷ ][ ۱۵۸ ][ ۱۵۹ ][ ۱۶۰ ][ ۱۶۱ ][ ۱۶۲ ][ ۱۶۳ ][ ۱۶۴ ][ ۱۶۵ ][ ۱۶۶ ][ ۱۶۷ ][ ۱۶۸ ][ ۱۶۹ ][ ۱۷۰ ][ ۱۷۱ ][ ۱۷۲ ][ ۱۷۳ ][ ۱۷۴ ][ ۱۷۵ ][ ۱۷۶ ][ ۱۷۷ ][ ۱۷۸ ][ ۱۷۹ ][ ۱۸۰ ][ ۱۸۱ ][ ۱۸۲ ][ ۱۸۳ ][ ۱۸۴ ][ ۱۸۵ ][ ۱۸۶ ][ ۱۸۷ ][ ۱۸۸ ][ ۱۸۹ ][ ۱۹۰ ][ ۱۹۱ ][ ۱۹۲ ][ ۱۹۳ ][ ۱۹۴ ][ ۱۹۵ ][ ۱۹۶ ][ ۱۹۷ ][ ۱۹۸ ][ ۱۹۹ ][ ۲۰۰ ][ ۲۰۱ ][ ۲۰۲ ][ ۲۰۳ ][ ۲۰۴ ][ ۲۰۵ ][ ۲۰۶ ][ ۲۰۷ ][ ۲۰۸ ][ ۲۰۹ ][ ۲۱۰ ][ ۲۱۱ ][ ۲۱۲ ][ ۲۱۳ ][ ۲۱۴ ][ ۲۱۵ ][ ۲۱۶ ][ ۲۱۷ ][ ۲۱۸ ][ ۲۱۹ ][ ۲۲۰ ][ ۲۲۱ ][ ۲۲۲ ][ ۲۲۳ ][ ۲۲۴ ][ ۲۲۵ ][ ۲۲۶ ][ ۲۲۷ ][ ۲۲۸ ][ ۲۲۹ ][ ۲۳۰ ][ ۲۳۱ ][ ۲۳۲ ][ ۲۳۳ ][ ۲۳۴ ][ ۲۳۵ ][ ۲۳۶ ][ ۲۳۷ ][ ۲۳۸ ][ ۲۳۹ ][ ۲۴۰ ][ ۲۴۱ ][ ۲۴۲ ][ ۲۴۳ ][ ۲۴۴ ][ ۲۴۵ ][ ۲۴۶ ][ ۲۴۷ ][ ۲۴۸ ][ ۲۴۹ ][ ۲۵۰ ][ ۲۵۱ ][ ۲۵۲ ][ ۲۵۳ ][ ۲۵۴ ][ ۲۵۵ ][ ۲۵۶ ][ ۲۵۷ ][ ۲۵۸ ][ ۲۵۹ ][ ۲۶۰ ][ ۲۶۱ ][ ۲۶۲ ][ ۲۶۳ ][ ۲۶۴ ][ ۲۶۵ ][ ۲۶۶ ][ ۲۶۷ ][ ۲۶۸ ][ ۲۶۹ ][ ۲۷۰ ][ ۲۷۱ ][ ۲۷۲ ][ ۲۷۳ ][ ۲۷۴ ][ ۲۷۵ ][ ۲۷۶ ][ ۲۷۷ ][ ۲۷۸ ][ ۲۷۹ ][ ۲۸۰ ][ ۲۸۱ ][ ۲۸۲ ][ ۲۸۳ ][ ۲۸۴ ][ ۲۸۵ ][ ۲۸۶ ][ ۲۸۷ ][ ۲۸۸ ][ ۲۸۹ ][ ۲۹۰ ][ ۲۹۱ ][ ۲۹۲ ][ ۲۹۳ ][ ۲۹۴ ][ ۲۹۵ ][ ۲۹۶ ][ ۲۹۷ ][ ۲۹۸ ][ ۲۹۹ ][ ۳۰۰ ][ ۳۰۱ ][ ۳۰۲ ][ ۳۰۳ ][ ۳۰۴ ][ ۳۰۵ ][ ۳۰۶ ][ ۳۰۷ ][ ۳۰۸ ][ ۳۰۹ ][ ۳۱۰ ][ ۳۱۱ ][ ۳۱۲ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب